Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: to wiesz? Płeć: Mężczyzna
|
|
INTRO:
Pomysł ten zrodził się w głowie kilku osób oraz za jego napisanie odpowiada także kilka osób. Próbowaliśmy osiągnąć coś czego nie ma w innych tego typu grach, przy czym chcieliśmy w jakiś sposób zindywidualizować sposób gry każdego z graczy.
Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy z graczy, będzie mógł chociaż po części skupić się na tym, na czym najbardziej mu w danej chwili zależy. Staraliśmy się dobrać uspranienia tak, aby nie były zbyt silne, ale także, żeby były zauważalne. Oczywiście dalsza faza tego projektu wymagałąby znajomości mechaniki gry, której nie znanmy za bardzo.
Pomysł polega na dodaniu do gry ulepszeń ze względu na rodzaj drużyny którą w danej chwili prowadzi gracz. Polagałoby to na użyciu czasowych żetonów, reprezentujących dany typ pokemona w drużynie. Każdy z typów daje nam inne ulepszenie.
Typy Żetonów: (Warunkiem użycia żetonu jest posiadanie pokemona danego typu w drużynie, jeśli zniknie dany typ pokemona żeton znika wraz z nim i jego działanie, jednocześnie można mieć włączone maksymalnie 3 żetony). Można używać 1 żetonu danego typu na raz.
Czas Trwania: x ilość PA / 30 minut
Nie wiemy, która wersja jest lepsza (ale obstawiamy minutową)
Przy każdej wartości procentowej należy uwzględnić nasz brak wiedzy o mechanice gry.
* Ziemia:
+0.1% zwiększona szansa na spotkanie TM.
Działanie: Zwiększa szansę na znalezienie w każdej lokacji losowego TM.
* Skała:
+ 5% na znaleznie Oaka Drinka.
Działanie: Zwiększa szansę na znalezienie w każdej lokacji Oak Drinku.
* Ogień:
+0.1% na spotkanie przedmiotów ewolucyjnych.
Działanie: Zwiększa szansę na znalezienie w każdej lokacji przedmiotów ewolucyjnych (np: kamień gromu, ząb z głębin).
* Woda:
25% szansy na odzyskanie pokeballa z nieudanego łapania.
Działanie: Mamy 25% na niezużycie pokeballa podczas nieudanego złapania pokonanego pokemona.
* Duch:
Koszt podróży do lokacji -1PA
Działanie: Zmniejsza zużycie PA o 1 przy podróży do lokacji, których wymagane PA jest większe niż 4. (czyli 5 lub 6 PA)
* Smok:
Zwiększa szansę spotkania Shiny do +0.2% (0.5% z ulepszonym detektorem)
Działanie: Zwiękasza szansę na spotkanie pokemona shiny w dziczy.
* Robak:
Zwiększa szansę na złapanie pokemona o 20% (czyli z 12% na 14,4%)
Działanie: Zwiększa o 20% szansę na złapanie pokemona którego pokonamy w dziczy.
* Ciemność:
Po aktywacji żetonu, używa losowego efektu pozostałych żetonów.
Działanie: Włączając żeton, uaktywnia się żeton ciemności, który ma efekt losowego żetonu, jest to zagranie "w ciemno".
* Trawa:
Zwiększa szansę na spotkanie berry (jagody) o 50%.
Działanie: Uzyskujemy 50% Większą szansę na spotkanie Berry w lokacjach.
* Lód:
+25% do szansy znalezienia Kryształów (czyli z 0,2% do 0,25%)
Działanie: Uzyskujemy 25% więcej szans na spotkanie Kryształów w lokacjach.
* Psychiczny:
Działanie: Uniemożliwia natknięcie się na spotkania przy których traci się PA.
* Lot:
Działanie: Zwiększone doświadczenie dla Lidera w drużynie o 30% (jak razz berry)
* Stal:
10% większa szansa na spotkanie pokemona unikalnego np: (Eevee, Unown, Absol)
Działanie: Uzyskujemy 10 % większa szansę na spotkanie unikalnych pokemonów przy których zazwyczaj musimy się namęczyc by je spotkać
* Elektryczny:
Darmowe leczenie pokemonów z drużyny w lecznicy.
* Trucizna:
200% większa szansa na zdobycie przedmiotu z trenera w dziczy oraz ilości yenów.
Działanie: Uzyskujemy 200% więcje yenów oraz większą szansę na to, że trener będzie posiadał‚ przedmiot jeśli go pokonamy (np: Luxuryball).
* Normalny:
Zwiększa szansę na spotkanie pokemona o 10%.
Działanie: Dostajemy 10% większa szansę na spotkanie pokemona w dziczy.
* Wróżka:
Zwiększa szansę na spotkanie przedmiotów u pokemonów o 50%.
Działanie: Dostajemy 50% więcej szans na to, że pokemon będzie trzymał‚ przedmiot (np: Snorlax z Porem)
* Walka:
Obniżenie ceny treningu o 10% (użycie 1-krotne)
Działanie: Jeśli wytrenujemy nawet 1 punkt statystyk pokemona żeton zostnie automatycznie zużyty lub samoistnie zostanie usunięty jeśli go nie użyjemy po 30min.
* Żeton Los: 1 dziennie, dostajemy go o północy, a także można go kupic w zakładce PH.
Działanie: Losowy żeton do wylosowania (5,5% na każdy los)
NOWE PRZEDMIOTY:
Dochodzi nowy przedmiot: Kasetka (v1/v2/v3) na żetony (max 9/18/33). W przedmiocie możemy składaować nasze żetony, nie możemy mieć ich więcej niż limit. Przedmiot ten można nabyć w PokeSklepie. V1 jest tanią wersją na która stać każdego +-10k. Kasetka potrzebna jest aby nikt nie był w stanie zdominować rynku żetonow oraz nie nagromadzil jednocześnie zbyt dużo silnych żetonów.
Plusy
+ Oryginalny pomysł, nie występujacy w żadnej grze tego typu.
+ Urozmaicenie dla graczy grających na co dzień.
+ Większa korzyść z ekipy 6 pokemonów zamiast pojedyńczego.
+ Używanie zapomnianych typów pokemonów.
+ Możliwość tworzenia eventowych żetonow które mogą mieć inne ulepszenie przy każdej okazji.
+ Bardziej sprecyzowane skupienie się na rzeczy, którą potrzebujemy.
+ Skupienie się bardziej na postaci niż wzmacnianie pokemonów.
Minusy
- Konieczność dopasowania ulepszeń przez osobę znająca mechanikę gry.
- Zapene długi czas wprowadzenia projektu.
GRAFIKA
ŻETON: jako symbol żetonu użyto uproszczonego znaku, oryginalnych symboli typów pokemonów.
OKNO ULEPSZEŃ: przykładoe miejsce gdzie można umieścić aktyne żetony.
|
|